tooe

Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

*

Av tooe mjau - 17 mars 2015 14:33

Då var det igång, examination uppgiften. Både jag och Lina känner oss väldigt lugna... och det är sånt som skrämmer mig haha lustigt nog. Men Jag är alltid lite sån att jag inte tycker om att riktigt slappna av... erfarenheter är bra att ha säger dom ? Ja.. kanske det.

Känns I vilket fall bra att få jobba med Lina igen då vi är i andra basgrupper annars. Det blir en bra avslutning på denna utbildning, att välja vem man vill jobba med och trivs med :)

Fick ett samtal idag, en intervju är bokad ännu en gång vilket känns skönt. Så det blir en del resor till östergötland nu framöver.

Fortfarande kluven vad jag ska göra. Men har lite på känn hur jag ev ska lägga upp detta... men inget fastställt än, vilket ligger och gnager på mig.

Igår kväll var jag tankspridd mer än vanligt. Jag tog mig en promenad med fokus att gå och tända ett ljus hos farfar, det var någonting i mig som tyckte att det var dags. Det var skönt att gå i mörkret i min musik. Stängde av den när jag gick in på kyrkogården och den där tystheten var riktigt skön... jag tror att jag lyssnar för mycket på musik imellan åt... kan faktiskt vara bra att gå i tystnad ibland också !
Stod där en stund med ljuset innan det var dags att lägga den i lykthållaren och gå där ifrån.

Gick Sedan en omväg hem, välbehövlig.

Jag vet inte riktigt... som vanligt men så är det. Jag trodde att denna tid skulle vara minst jobbig då jag snart är klar. Men jag märker det vilket behov jag har av att ha min framtid lite säker... jobbmässigt. Jag vill gärna ha ett papper med en kråka på ett avtal helt enkelt... jag strävar efter det...

Samtalet idag blev jag mest förundrad... det blir jag mestadels då de vill ha in mig NU... jag är knäpp ! Önskar ibland att jag skulle vara lite mer närmare och ha min bil... men jag gör mitt bästa.

Det är en del... mamma sa att hon aldrig är orolig över mig eller mina val... att jag kämpar och är ordentlig. Visst värmer det men åh jag ska inte älta men självklart är jag orolig. Men hur skulle livet egentligen se ut om jag redan visste allt redan ?
På ett sätt skulle det vara bra just planerings mässigt men i längden skulle det bara bli tråkigt... skulle nog mest längta tills sista dagen... haha

Nej jag måste sluta med detta, det bidrar inte till något positivt. Men självklart skulle jag bara vilja ha ett kontrakt nu. Men Det löser sig.

Bäst att lägga fokuset på arbetet nu fram till påsk och sen släppa lite och fokusera på praktik ... snart där...

det är fan snart dags att packa ner allt i kartonger fröken ! Haha Ja fast inte än... sist jag skulle flytta så börja jag med packningen direkt... kul tooä kul att leva med kartonger i 3 månader...
jag väntar med det fram till påsk... :)

Ge mig fredag nu !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

*

Av tooe mjau - 9 juni 2017 10:30

Tiden går fort och det var säkert över ett halvår sedan jag skrev någonting? Jag var bättre förr helt enkelt... På att skriva av mig och att vara mer noggrann med uppdateringar. Men huvudsaken är att jag gör det nu, när det är tid för det och att...

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten. Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider. Ska försöka göra ordning mig om...

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva ! Är på väg "hem" till Norrkö...

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i ...

+

Av tooe mjau - 4 augusti 2016 20:46


Tare lungt i soffan... Är för jävla stolt över mig själv som faktiskt lagat mat, tvättat och ordnat... Jag är ganska trött nu för tiden och har liksom inte haft den orken att fixa lika mycket som innan Men nu så ! Imorgon är det fredag IGEN ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards