tooe

Alla inlägg den 13 mars 2015

!!!

Av tooe mjau - 13 mars 2015 17:45

Yes ! Det är fredag !! Jag var helt överväldigad förut när jag prata med söt : "vet du vet du VET DU ????!!!"
Han bah : " nej vadå säg säg säg!!!"
Jag : "det är fredag det är fredag !!!"
Han: "ja nu är det fredag !! :D!"
Jag: "a men vet du vet du??"
Han: "nej säg säg säg!!"
Jag: " det är freeeedaaaaaaaaaaaa"

Haha så ja det är fredag, kväll !
Har inte varit så här skönt med fredag på väldigt länge. Satt och filosoferade på tåget hem, massa viljor åt höger och vänster... jag har massor med dilemman... en sida hos mig vill köra rakt på bah medans den förnuftiga backar och vill ta allt i lugn och ro... Varför ska jag vara så vuxen jämt ?! ;)

Haha !
Har iallafall jobbat hela veckan och känner mig nöjd, har haft jätte kul ! Blev erbjuden vik för sommaren... kändes väldigt B att tacka nej... men vad ska jag göra när jag har bestämt mig ? ;) jag har hur som helst sagt upp lägenheten.

Nu väntar en helg, med mig själv. Här ska filuras och tänkas... vända upp och ner på alla "måste" tankar... kombinerar med lite träning så släppet mycket utav det oväsentliga :).


Aja !! Jag drar hem nu ! Härrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards