tooe

Alla inlägg den 9 mars 2015

*

Av tooe mjau - 9 mars 2015 18:28

Sådär då va jag hemma, hemma ensam. Har haft sällskap under helgen med Emelie, jätte trevligt att hon kom upp och hälsade på ! :) uppskattas !

Jag har nu i min ensamhet läst färdigt de 100 sidor som det stod i avvisningen. Känns skönt.

Just nu är det konstigt att vara helt själv, men samtidigt känns det skönt att bara va och fokusera i det jag måste.
Veckan kommer gå fort och lika så helgen... det kommer bli hårt och det kommer kosta mycket svett och engagemang. Living on the edge... fullkomligt !

Bästa Madde skrev att det blir lägenhets visning imorgon, jävla skönt att det börjar att hända något... det ska nämligen bli så att vi flyttar ihop efter skolan, har aldrig bott med en vän innan och det ska bli riktigt kul ! :)

Tänk... när jag ser allt nu framför mig... allt detta ska ner i kartong och väldigt mycket ska slängas. Det sker snart !


Men men.. det är snart.. just för nu är skolan !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards