tooe

Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

discoskada

Av tooe mjau - 11 januari 2015 19:58

Jag säger det igen, efter 25 så går det utför... jag som tidigare varit odödlig - smärta ? Vad är det ? HA ja.. hon som åkte till jobbet oavsett ... fast jag hade 40 graders feber. Det gick ju över, visst !

Men efter att ha en lång vila på benet efter en intensiv inflammation efter ett MMA pass så har ju det lagt sig... men nu är det nästa... inflammation i hela axeln upp i nacken.

Jo men visst, livet leker ! Igår var Första gången jag insåg vad smärta var. Spelade ingen roll hur jag satt eller låg det värkte... den tuffa tanten grina, haha jag som brukar klaga att jag har ont under min chäy-vecka... men allvarligt ! Igår ville jag svälja en handgranat och gå på spik !

Men förutom att vara gammal och gaggig så har jag trots allt haft en bra helg, trevlig och mys ! Han är fin han, fina Fredrik. Världens finaste faktiskt !
Känns tråkigt att jag ska ha ont nu, när vi varit ifrån varandra.



inte lätt att ha disco-skada... haha


Jo ni förstår att På den gamla goda tiden, då tant var ung då fanns det något som kallades för disco... haha

när detta elände är över är det dags att sätta igång och faktiskt träna axlar mer än jag gjort, köpa en BRA ryggsäck som är ergonomiskt... eller egentligen det är ju lite mer utmärkande med en dramat... då är det ju liksom bara långa rocken och baskern som fattas - då är jag oldie..

skämt och sido... axel träning och ergonomisk väska !

Sen jäklar !!


Jag vill komma igång med allt, träning och löpning... jag har egentligen inte tid med att ha ont!



Men fram tills dess så ska jag göra det jag orkar ! Imorgon kör vi ben !


Fast det är imorgon, nu är det musik och väntan på att anlända till Värmlandia !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

*

Av tooe mjau - 9 juni 2017 10:30

Tiden går fort och det var säkert över ett halvår sedan jag skrev någonting? Jag var bättre förr helt enkelt... På att skriva av mig och att vara mer noggrann med uppdateringar. Men huvudsaken är att jag gör det nu, när det är tid för det och att...

<3

Av tooe mjau - 21 september 2016 06:22

Vissa morgnar är tidigare än andra, rätt skönt att bara känna att tid finns för att bara lägga sig och bara va efter frukosten. Mys att det är lite mörkt ute fortfarande, det finns ju en charm med alla årstider. Ska försöka göra ordning mig om...

^

Av tooe mjau - 2 september 2016 16:05

Påväg, på ett tåg ! Det var länge sedan som jag åkte tåg nu och speciellt ensam ! Så lite konstigt känns det att åka själv - saknar min Fredrik redan! Men helgen kommer att gå väldans fort, så jag kommer att överleva ! Är på väg "hem" till Norrkö...

*

Av tooe mjau - 30 augusti 2016 09:43

Höst, det låter lite deppigt.. Men jag tycker om hösten ! Den är så mysig ! Jag träffa en tjej för ett par år sedan under min utbildning som på nått sätt lärde mig att tycka om hösten och vilket mysig period det faktiskt är. Tjejen hade ljuslyktor i ...

+

Av tooe mjau - 4 augusti 2016 20:46


Tare lungt i soffan... Är för jävla stolt över mig själv som faktiskt lagat mat, tvättat och ordnat... Jag är ganska trött nu för tiden och har liksom inte haft den orken att fixa lika mycket som innan Men nu så ! Imorgon är det fredag IGEN ! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards