tooe

Alla inlägg den 28 november 2014

Av tooe mjau - 28 november 2014 19:05

På G och jag är förvånad över min känsla - jag ska tillbaka för bara en liten stund. Haha ja, det är lite konstigt men det känns skönt att se lite bekanta ansikten ! Trodde inte att jag skulle dra nu, men saker ändras - 3 månader sedan konstatera jag och mamma förut, vart har tiden tagit vägen ?
Detta är rekord och inte trodde jag någonsin att jag skulle lära mig och trivas med min då nya verklighet. Klapp på axeln och bra jobbat !

Denna helg kommer bara att springa iväg, strukturerad som aldrig förr har jag lyckats att planera denna tid. Avslutar med tattuering på måndag och jag ser fram emot allt, alla mina fina vänner och allt !
imorgon börjar jag med ett varv runt stan, löpning 8 km ska bli så jävla najs ! Benen och fötterna rycker - springa springa springa !

Sen ska jag äntligen få träffa min fina Carolina, som jag har längtat !
Det ska bli så fint att se henne igen :)

Sen är det date med mamma, pappa, farmor, jennie, Emelie och eventuellt madde ^^

Miihhii !

Men nu är det full fart mot HagaHills och Jennie ! Det blir fint det ! Som Jag längtat !!



Ihhhhii glad chäy <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards