tooe

Alla inlägg den 3 november 2014

**

Av tooe mjau - 3 november 2014 23:34

Halli Hallå !
Jag är tillbaka, lite sliten och trött men va fanken - jag är vaken !
Tro det eller ej, fast hur har jag ingen aning om... ögonen svider, jag borde sova men det är svårt, ett väldigt vanligt fenomen för tant.

Idag har det varit praktik för hela slanten och det känns skönt att komma tillbaka efter en helg, för visst trivs jag, väldigt bra !

Känner mig jätte sugen på att träna, väldens motivation helt plötsligt.... den brukar komma fram när jag inte har tillgång till gymmet och när jag väl ska dit så fattas den... är det inte konstigt ?
Så bara för det så ska här tränas veckan ut - jag känner mig generös ^^
Löpningen ska sättas igång ordentligt nu också, 1,5 mil ska springas under denna Vecka ! Det är bara så !

Till helgen ska tant bara vara och vara lite till.
I min rosa bubbla, tänka - reflektera - fundera.

Känns som jag behöver lite tid att komma ikapp och ta det lungt nu när jag bara haft så roligt :)
Tiden bara försvinner, jag vet att jag sagt att jag ska dra och hälsa på i hemstaden... snart. Men jag kan faktiskt inte säga när eller hur... tyvärr.
Det är fullt upp och även fast jag saknar en hel drös med viktiga människor i mitt liv så är det för min del väldigt skönt att inte längre känna att jag måste åka tillbaka hela tiden. Min trygghet är hos mig nu, min tilit till mina kära har aldrig varit så stark som innan - vi vet vart vi har varandra - vi ses när vi ses och det betyder jätte mycket för mig !

Jag har sagt det innan... men jag ångrar ingenting detta är det bästa jag någonsin gjort och jag är så oerhört tacksam till de som stöttat och stöttar mig och har tålamod <3 ni finns i mina tankar dagligen !


#

Av tooe mjau - 3 november 2014 00:32

Kanske, bara kanske världens tröttaste chäy, iallafall just i detta nu.
Jag klagar faktiskt inte då jag har haft en as rolig helg - hehe !
Jag rymde hemifrån, till Stockholm - bara sådär !
Träffade Fredrik - det har varit full fart hela helgen, med klättring, träning, sola, biljard, varit förbi minneslunden och tänt ljus och mycket mer. Humöret har varit på topp och vad jag skrattat och haft roligt ! Den roligaste helgen på väldigt länge ! Super nöjd.

Så att om fröken är trött ... kanske inte är så underligt ? Det måste vi snart ta och göra om !! :)

Jag ska snart försöka att sluta ögonen, så jag möjligtvis vaknar innan klockan ? Önsketänkande !

Men att försöka, det duger !
Natti natti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards