tooe

Alla inlägg under oktober 2014

*

Av tooe mjau - 5 oktober 2014 10:17

Söndag förmiddag, har sitter jag och är helt slut - rätt så skönt med tanke på att jag inte behöver göra någonting vetigt utav dagen. Fast jag ska ju faktiskt städa idag... vi får se hur det går.


Under lördgen var jag för första gången i Arvika på marknad, eller "marten" kallas den. Den var helt annorlunda mot de marknader som jag är van vid nere i östergötland, det var jätte kul och trevligt !

Jag hittade en hel del som jag köpte.

Ett par mysiga sockar utav stickad av Al packa ull, en ny väska, en ny piercing, ett armband och sedan lite inrednings prylar ^^

Det var riktigt kul att faktiskt hitta någonting för en gångs skull =)


Jag känner mig lite ny här uppe fortfarande, jag har ju inte varit så mycket runt i länet och nu har jag börjat se mig runt lite och blir lika häpen varje gång - tänk så fint här är ! Det är fantastiskt !


Det är samma i byn där jag bor, jag har ju under ett års tid gått imellan skolan, gymmet och löpspåret och har inte tänkt så myket på hur det ser ut runt om mig. Det är nu efter jag varit ute och gått med en killkompis ett par gånger  att jag börjat förstå att det är större än jag fick för mig.. haha vilken känsla ^^


Nu så ska jag återgår till mitt mys i soffan, Ha en kanon dag !


Hejs*

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards