tooe

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av tooe mjau - 27 oktober 2014 22:35

Yeah ! Fy fasen vad jag har varit effektiv under denna dag, as nöjd !

Nu ska här berättas :
Imorse vaknade jag och gjorde det vanliga, la mig i soffan och vakna till i 2h innan jag reste mig och knata iväg till gymmet - tog i för kung och fosterland !
Gick sedan hem för att käka och påbörja tvätten i källaren, när den väl var igång klädde jag på mig löparutstyrseln och skutta iväg på 5km löpning. Så jäkla nöjd har jag inte varit på länge. Jag sprang, kanske inte så snabbt som innan men helt utan att ha ont i varken ben eller knä ! Äntligen kan jag sätta igång igen !

Efter det lyckade löparpasset fortsatte jag med tvätten och kollade även på så mycket bättre som jag missade i lördags.
Jonas hör sedan av sig, vi drog och tränade och gick sedan hem till mig och åt räkmacka som han hade med sig, så rar !
Intressant att sitta och diskutera och analysera med honom, verkligen.

Sen blev det tillslut kväller, Jonas åkte hem och jag gick ner och tog hand om tvätten, idag städade jag till och med tvättstugan... Den där högen med damm.. den vill nog ingen se i ett torkrum. BLÄ !
Man ska lämna saker så som man själv skulle uppskatta att det ska se ut när man ska använda något, och visst är det så att många struntar i att ta hand efter sig... men då har iallafall jag gjort det.

Nu ligger jag i sängen, ny duschad och renbäddat, vilket lyx va !

Ska snart ta och sova för att gå upp tidigt - äntligen praktik igen ! :)
Helt fantastiskt att jag längtar !

God natt nu ! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards