tooe

Alla inlägg den 15 oktober 2014

/

Av tooe mjau - 15 oktober 2014 23:56

En hel onsdag är nu överstökad och visst har den varit spännande.
Jag ställde faktiskt klockan imorse fast än jag var ledig, låg och vakna till liv i soffan som liksom blivit en slags standard för tant - lite vardags lyx sådär.

På eftermiddagen blev jag upphämtad av en klasskompis för att åka vidare till lia platsen vi ska vara på gemensamt. Riktigt intressant och nu känns det på riktigt, lia är ju det som alla längtar efter - att komma ut till verksamheter och få det praktiska gjort.

Väl hemma blev det att slänga ihop någonting att ät för att kunna orka gå och träna. Jag var genom trött och frusen.. trodde att jag egentligen skulle somna, men icke !
Träningen gick fort, det var riktigt jobbigt idag ! Skönt att komma hem igen, en kort stund. Jag hade bestämt med grannen att vi skulle ut och gå, så blev det. Riktigt trevligt !

Sen blev det en hel kväll framför tvn, jag och mitt naturgodis ;)

Jag slängde i mig nästan allt, inte så vanligt att det blir någonting kvar ?

Nu så borde jag egentligen sova, har tvättid imorgon bitti... men det är svårt.
Jag tänker inte lika mycket, det är liksom inte det ... det är lite för komplicerat att uttrycka, då jag själv känner mig väldigt... ovan ? Nej.. fel ord. Men helgen som jag har framför mig kommer att bli väldigt intressant och jag vet att jag måste hålla mig på mattan och tänka förnuftigt. Vilket kan vara svårt.

Oavsett... på gott och ont så kommer jag få svar på väldigt mycket som jag har funderat över och även lagt åt sidan för en tid.

Ja jävlar vad hemligt det blev !

Vi säger så ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards