tooe

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av tooe mjau - 13 oktober 2014 15:18

Vilken måndag !
Det började med att spela in lite olika klipp till vår film som vi ska visa upp på fredag då redovisningen skall hållas - det var riktigt kul !
Gick sedan till gymmet för att köra igenom gäddhäng och bröst, ja jäklar vad segt... inte det roligaste direkt men vad gör det - jag är klar !

Träff även min granne på gymmet, haha ja det är lite kul.. varjegång pratar vi så mycket - konstigt ändå.
Men vi ska iallafall ut och gå på en stund i skogen, ska bli trevligt.

Sen ska jag faktiskt ta och städa upp här hemma och boka en ny tvättid :)

Jag fick även tag i min nya lia plats under eftermiddagen, jag ska dit tillsammans med en klasskompis på onsdag och presentera oss och få en liten inblick över vad det är för slags verksamhet ! Det ska bli jätte kul, ser jag fram emot !

Tänk vilken skillnad det är på veckorna egentligen, nu börjar jag verkligen att gilla det som finns i min tillvaro - så sjukt spännande och vilka trevliga människor det finns ! I LOVE IT !


HEJS !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards