tooe

Alla inlägg den 11 oktober 2014

/

Av tooe mjau - 11 oktober 2014 15:38

Redan eftermiddag och jag ska inte påstå att energin är på topp, nej helt tvärt om !
Jag funderar på om jag ska ta och sätta på en film och somna till för en stund, även om jag är fullt medveten över att jag kommer ha svårt att somna senare...

Men jag vill tro att sova ikapp lär fungera.

Idag vakna jag i vilket fall runt 10 snåret och hade ett missat samtal ifrån en kompis som jag ringde upp, det var hårda bud.. ja vi skulle ge oss ut på en promenad rätt så brådskande... jag som brukar ta 2 h på mig att vakna till liv.. men när jag väl mötte upp honom här nedanför så vakna jag till !

Det är inte ofta jag blir överraskad och speciellt inte utav människor.. haha ^^
Men faktiskt, att jag är analytisk, reflekterande och resonerar det har ju liksom varit min grej... och med det så har jag faktiskt inte träffat på så många personer som tänker och resonerar som mig ? Nu menar jag inte att han tänker på precis samma sätt men har en väldigt stor förståelse och det är utvecklande att prata med honom då han analyserar och reflekterar på sitt sätt och med det så utvecklas det jag själv ibland snårat in mig i.

Det är befriande och jag är oerhört tacksam ! Denna promenad var givande och jag sitter nu i soffan helt nollställd.. tänker inte alls eller jo lite men inte lika intensivt som jag tidigare i veckan har gjort.

Jag har hunnit att läsa lite ur en bok som länge stått i bokhyllan... väldigt intressant - hur har jag kunnat undvika den ?

Gymmet är gjort också, som jag egentligen inte hade tänkt ... men det var tack vare en på gymmet ... ställs frågan så gör jag det för ibland är jag så sjukt omotiverad ^^

Så visst har jag hunnit med en drös med saker, känner mig nöjd.

Jag tar nog kväller nu, en stund iallafall så god natt <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards