tooe

Alla inlägg den 20 september 2014

×

Av tooe mjau - 20 september 2014 12:27

Med kaffe muggen i högsta hugg !
Ja, det går lite vacklande här imellan datorn och böcker...
Tänker inte ens skriva ordet som börjar på T.

Nä ! Idag är det lördag, vaknade precis känns det som, men det var för 4 timmar sedan. Tiden bara flyger iväg och som vanligt... förstår jag inte det ^^

Men inte behöver jag förstå allt... så länge jag har ett litet grepp om mig själv så är det lungt.
Skogen skog skogen ekar det i mitt huvud... skulle vara skönt MEN jag har ju faktiskt en uppgift att göra, kanske inte hela dagen men ändå !

Benet strejkar än, så jag borde bara vara hemma och låta benet ligga och vila... BORDE... kommer nog snart med en smart lösning för att kunna ta mig ur det argumentet.

Näj, skriva lite till sen får det bli att gå ut i friska luften, jag hörde att mina vänner hade dåligt väder i Östergötland ?
Tar en promenad i solen åt dom också tänker jag ^^


Chäna häy !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards