tooe

Alla inlägg den 18 september 2014

^

Av tooe mjau - 18 september 2014 15:13

Fredag eller nej förlåt ! Torsdag är det ju faktiskt. Men eftersom jag är ledig imorgon så är detta små fredag för min del ! Redovisning klar och det gick bra.. allt blev en diskussion och det är mer lärorikt, enligt min mening.

Idag sitter jag och drömmer mig bort, tentan ? Ja vad hände med den... jo men jag hittar ju olika strategier för att komma undan... nu för tillfället tar jag det lugnt och försöker intala mig själv att jag ska göra den när jag är klar... när jag nu blir klar - kan ju faktiskt ta det lugnt i flera timmar om det skulle vara så.

Mitt ben värker idag också och mim VC sa att jag skulle avvakta till min tid nästa vecka och fram tills dess äta ipren var 8:e timma... Vilket jag inte tänker göra, tror inte på tabletter så jag tänker istället ta det lungt och vänta tills det är dags att gå till VC.

Nästa vecka är sista veckan i kursen och det ska bli riktigt skönt nu efter dessa fem veckor, det har varit jätte intressant men ändå, skönt att gå vidare.
Fick nämligen mina böcker inför nästa kurs idag, som är något tunnare och mindre än dem som vi har haft nu ^^

Nästa helg kommer att bli riktigt kul. Så kul att jag ser verkligen fram emot den !
Träffa lite bekanta ansikten och umgås och ta det lungt !

Men fram tills dess, ja vad ska göras då fröken ?

Ja... jag ska plugga ^^ träna och vila benet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards