tooe

Alla inlägg den 17 september 2014

*

Av tooe mjau - 17 september 2014 16:34

Yäj ! Har idag varit och tränat, med nya övningar !
Har ju tidigare tyckt att det blivit allt för monotomt med samma samma SAMMA !
Så nu har jag skrivit ned nya övningar, som både jag och Maria gick igenom idag - fan vad kul !

För ett intresse ska ju inte bli tråkigt... fast nu kanske jag tog i, det är ett tidsfördriv. Jag satt faktiskt och titta på Malou i förmiddags som handlade om träning där det kom fram att när man tränar så försvinner de negativa känslorna och man mår bra efteråt. Jag håller med !
Haha... så Många gånger jag vaknat på fel sida och gått till gymmet och kört mitt race, efteråt mår jag som jag ska igen !
Det är så sant !

Jag har varit lite off nu ett tag då benet bara gör ont så fort jag gör någonting... men jag är ju så dum och varken orkar eller vill ge tid för att vänta. Jag får skylla mig själv.
Men jag ska iallafall börja ta träningen snäppet högre och prova nya övningar !

Jag satte mig med tentan förut, just för att renskriva... milda makter !
Ja, det var så roligt att jag istället började rensa i skåpen och kastade en del... haha ! Vi Ska skriva 5 sidor max.. jag är snart uppe i 2 och jag känner på mig att dessa 5 sidor kommer att försvinna fort... tidigare har max 8 sidor förekommit... ja, jag har alltså blivit bortskämd.

Ska strax bege mig till skogs för att faktiskt sätta igång benet, idag ska 5 km löpning göras !

Tentan.. skjuter jag upp i ett par timmar.. kanske tills imorgon.


Ge mig inspiration ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards