tooe

Alla inlägg den 15 september 2014

*

Av tooe mjau - 15 september 2014 19:15

Igår blev det en långpromenad i skogen med Petter, vi hitta en skylt "gravrösen" som pekade in i skogen så vi gick för att se efter.. som det stod.. två högar med sten låg mitt i skogen, häftigt men ändå lite sådär kusligt. Jag har stor respekt för sånt, var först väldigt tveksam till att gå dit.. men det var häftigt !
Vi möte många grodor som skutta Hej vilt på stigen :)
Lika skönt att bara vara ute i friska luften och bara prata om allt och ingenting - häftigt !

Väl hemma blev det uppe sitter kväll med Lars-B (min sällskaps clown). Valvakan heter det ju... tänker inte diskutera någon politik här, men jag säger såhär : jag hoppas verkligen detta obehagliga parti åker ut till nästa val !

Natten har som vanligt för jävlig.. jag vaknar samma tid varje gång och kan inte somna om, vilket är väldigt frustrerande. Vakna 2 och var vaken till 4 och vaknade vid halv 7 igen... gissa vem som var den tröttaste chäyen i skolan !

Har iallafall hunnit pluggat lite nu efter skolan och även färgat håret.

Det får väl ändå vara allt för den här måndagen ?

Inatt vill jag verkligen sova hela natten så jag orkar att fullfölja mina planer !

Hejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards