tooe

Alla inlägg den 3 september 2014

:D

Av tooe mjau - 3 september 2014 12:09

Sitter mest och bara ler... läxor eller individuella uppgifter som det så vackert heter är fan skoj ! Speciellt när det gäller socialpsykologi - något som egentligen alla kan känna igen sig i. Mycket som jag undrat kring när det gäller mig själv och samhället har jag nu fått ett grepp om och det känns så skönt !
Ordet Avvikare är något som jag skriver om, innebörden och hur det ter sig.
För visst har vi alla känns oss som en avvikare imellanåt.. Jag gör det ofta fast jag ser det inte som något negativt.

Det ska bli intressant att höra allas olika redovisningar imorgon!

På tala om avvikare så låg jag och kolla på serien sally igår innan jag gick och la mig... jag verkligen älskar den karaktären och jag tror vi alla på nått sätt kan känna igen oss i henne imellanåt, iallafall gör jag det.

Förutom att djupdyka i böcker ska jag fixa iordning mig för att ta en tur till stan med en kompis och avsluta kvällen på bio ! :)

Tjena Hej !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards