tooe

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av tooe mjau - 29 augusti 2014 23:58

Vilken bra fredag och snart är den slut !

Började med att ge mig iväg till stan för att klippa mig... det var halva mitt hår som låg på golvet (kändes det som). Även om jag verkligen ogillar att gå till frisören så kan jag inget annat än att medge att jag är nöjd. Jag har stört mig så länge på allt slitet som jag inget kunde göra något med... eller jo, sätta upp luggen med spännen - fast efter flera år med samma "lösning" så tröttnar man. Speciellt de nätter som jag arbetade i somras... då kom saxen fram ^^

Så idag är jag med en stor sidecut och uttunnat hår vilket känns riktigt skönt !
Jag blev med frisyr !
Efter besöket blev det en vända på stan med en klasskompis och Ikea och ÖB hanns med - en riktigt trevlig dag ! Tiden bara for iväg och helt plötsligt var klockan 18 :)
Jag som skulle läsa idag ?
Det får jag allt göra imorgon :)

Milen spring jag även idag, fy fan vad skönt det är att bara släppa allt och bara fokusera i rytmen och stegen. Frihet !

Det resterande utav fredagen har jag suttit i soffan och bara tagit det lungt och bara varit, vad har det blivit av mig egentligen ?

Klagar i vilket fall inte - jag trivs !

Nu så ska jag återgå till mitt mys.

Fina dag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards