tooe

Alla inlägg den 27 augusti 2014

#

Av tooe mjau - 27 augusti 2014 14:06

Time to blogg, jag har slarvat en del med att uppdatera.. men nu - äntligen är jag tillbaka.

Jag ska väl inte säga att allt är frid och fröjd men åtminstone ibland.
Skolan har kört igång, vilket känns oerhört skönt ! Imorgon väntar en redovisning... mindre skönt men något som jag måste lära mig att leva med och ta mig igenom.

Det måste ju göras och alla ska ju genomföra det... så vad vore livet utan sina fobier ?

Haha, ja fobi och scenskräck lider jag utav.

Det är väl de som rör sig i mitt liv och huvud just nu ? Ska faktiskt klippa mig på fredag, en klasskompis rekommendera en frisör, vilket känns Great då jag innan alltid klippt mig hos en och samma i flera år i Norrköping.
Eftersom jag länge har stört mig på mitt hår då det är som en tung mössa son bara ligger och inte går att göra någonting med så har jag verkligen hakat upp mig på det !

Nu jävlar ska allt slitet bort !
När jag ändå ska in till stan på fredag så ska jag gå och inskaffa mig ett par gunmistövlar. Jag har planerat att dra mig ut i skogen och plocka svamp... om jag har turen att stöta på några vill säga.
Det är skönt att bara komma ut och vara ifred :)

Ser fram emot helgen faktiskt. Bara vara som folk och andas.

Funderar på om jag redan nu ska ta mig ut till skogs...

:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards