tooe

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av tooe mjau - 18 augusti 2014 00:35

Snart snart snart !
Jag kan liksom inte sluta ibland..
Men det är min grej, jämföra fram och tillbaka och jag blir bara mer och mer införstådd, jag har accepterat det och jag har nog aldrig haft den viljan tidigare - vilket jag har nu !

Nu Har denna sommaren gått och idag känns det så RÄTT.
Så här fri som jag är nu... har jag aldrig varit.
Just så fri som jag vill vara.

Jag har förstått efter allt resonerande.

Visst, det har varit hårt och tufft imellanåt... men efter allt så känns det inte helt fel.
Jag bestämde mig då, har bestämt mig nu också.

Jag har förstått vad som är viktigt, det jag vill lägga tid på och på vilka.

Det som jag känner är att det är nya tider nu och jag får känslan av att allting kommer att förändras (som alltid) men det kommer inte vara lika främmande för mig som då.
Nu har jag förstått på riktigt och är villig till en stor förändring.


Amen vi kör då ! :)

Yes

Häpårä !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards