tooe

Alla inlägg under juli 2014

@

Av tooe mjau - 6 juli 2014 23:35

Rymma rymma rymma !
Just vid såna här kvällar då det är skönt ute saknar jag min lilla bil.

Bara åka iväg och sätta mig någon stans och bara filosofera, frihet.
Imorgon ska jag faktiskt rymma, men jag har inte bestämt mig om det blir tillsammans med några eller om jag vill vara ifred.

Jag vill ut till min brygga, dit jag åkte till för alltid.
Bara ligga stilla och lyssna på vattnet och sedan försvinna in i tanken.
Jag var bortskämd förr...

Det kommer bli en skön måndag, jag bara känner det oavsett vad som händer !

Nahepp, time for film ! :)

&

Av tooe mjau - 5 juli 2014 20:58

Fuskar när... jag känner för det.
Ja, inte direkt så att jag skryter att jag köpte cigg.. men idag kändes det som en sån kväll :)

I affären mötes jag av ett bekant ansikte, min granne ifrån Haga. Log för mig själv... Den skönaste granen man kan tänka sig... mannen med svenskaflaggan djupt ned stucken i gräsmattan, orange hockeyhjälm på skallen och sedan satt han där på gården hela dagarna och skrek på folk. Något som jag kan sakna när jag ser ut ifrån mitt fönster om kvällarna och enbart ser fulla ungdomar..

Livet i Haga var en upplevelse :)

Haha, det gjorde min kväll.

Ett arbetspass kvar sen så blir jag ledig en dag !
Då ska jag träna sönder mig och sedan åka till min brygga och bara vara :)

Måndag it is !

Härligt !

*

Av tooe mjau - 5 juli 2014 08:30

"Snart så har jag lämnat staden där jag tog mitt första bloss
där jag en gång bröt mot lagen, där jag lärde mig att slåss
Snart har jag lämnat staden där jag bara ville bort
där jag tog mig själv i kragen för att lämna det för gott"

Mins det som igår :)
Mitt i allt så dök låten bara upp i precis den tiden då det var dags !

Älskar den <3

Av tooe mjau - 4 juli 2014 09:38

En dag hos bästavän.

Scones bak, trevligt sällskap och svamp plock !

Vilken bra Torsdag ! <3

Av tooe mjau - 3 juli 2014 10:11

Det gick kanske förut, mycket enklare än vad det gjorde då.
Jag ställer frågan i luften.

svaret är balanserat på Ja och Nej i det läget blir det Nej.
Jag tänker inte finna mig i att jag inte är där ÄN, det på nått sätt blir en flykt för att slippa. Jag vill egentligen inte slippa.. jag vill bara få en anledning till att göra det.
Men än så länge har ingen get mig en anledning.

Jag vet hur året har varit... jag vill inte ha det så igen. Jag vill för mycket.
Jag vill att allt ska vara jämt fördelat på ett ansvar, ett löfte, en känsla.

Jag efter denna resa har fått lära mig något.
Något som jag är tacksam för.

Jag skulle egentligen bara vilja säga tack.
Tack för någonting som var... jag vet inte riktigt hur för jag ramlade under hela resan... slog i och sen som alla de andra flesta gångerna tittade upp och förstod att det var dags att dra.

Jag inser mycket.
Förstår inte.

Jag var kär i en känsla, fascinerad att jag kände och fastnade i det första skedet ~ sen var resten en teater, nej vänta.. charader... ett inre slagsmål. Tur att det inte var poker, jag som saknar pokerface.




Jag vet att jag kan och just nu vill jag välja bort KAN och satsa på mig.

För just nu finns ingen anledning.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards