tooe

Alla inlägg den 22 juli 2014

va

Av tooe mjau - 22 juli 2014 22:22

Ett varv till, det slutar liksom inte snurra då det bara går om och om igen. Jag får inte stopp på det men å andra sidan så är det inget som jag kan styra över. Det bara händer, suprise.

Den där muren har jag kommit över, det tog en liten stund men nu är det gjort.
En handling ger en konsekvens...

En bra sådan.

Framsteg fröken !

Alla dessa måsten som finns för att slippa det jobbiga.. existerar inte längre ?

Många gånger har tanken kommit, varför hamnar jag alltid "där" och kommer på det för sent... även fast jag visste redan innan allt det som jag bara förneka.
Alla slut är de samma fast lärdomen är alltid lika intressant och jag omvandlar det till positivt.

Den närvaron i min värld den lärde mig !
Jag är så mycket bättre nu, bäst faktiskt.

Klart att jag tänker ibland, men blir lika förundrande... vad var det där, något som matcha inredningen ? Jag tror det. Men trotts allt, när det väl kommer till krita så är jag egentligen... ganska, eller mycket tacksam.

Kommer nog alltid komma tillbaka till denna stund, ler varjegång för det var nog det finaste som var då. Säkerligen den enda stunden då kommunikationen fungerade.

Där gick jag med flaggan i topp och även fast allt var så nytt så visste jag !
Jag visste det jag glömt och kom på det igen .
Då var jag friast i hela världen, som idag.

Denna dag har varit intressant.
Vad var det nu igen ?

Jag hade en fin stund med min gamla vän, idag fick jag mer insikt och det utbytet... det går inte att förklara. Hon är min bästavän.

Tiden går, vi ses sällan... men oavsett - du känner mig bäst och du förstår mig.
Ibland undrar jag varför ?
Hur gick det så ?

Nevermind det är sjukt häftigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards