tooe

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av tooe mjau - 10 juli 2014 15:42

Nu har jag allt sovit så länge som jag kunnat, även om jag vakna till runt nio och trodde jag inte skulle lyckas att somna om.. men kl 13 blev tiden då jag tog morgon !
Nu inatt så ska jag jobba, länge sedan nu... men det är lite mer min grej plus att att jag har tagit på mig en städning utav en lägenhet som står tom, då är jag sysselsatt och det känns riktigt Najs !
Ryktet om att jag har städ utb och fler års erfarenhet har spridit sig på jobbet haha ha ! Så... jag har nog tagit städ ansvaret på bygget :)

Rastlösa-chäyen ! Jag som aldrig kan sitta still.. men någon dag lär jag mig nog ? Ska nog inte lova för mycket.

Efter nattens bravader väntar ledighet fram till måndag och det ska bli riktigt skönt, andas. Inga direkta planer heller så detta känns helt perfekt !
Jag är nog för spontan för att ha planeringar :)

Det ända som är måste är träning ! Spännis !

Men nu ska jag återgå till mitt kaffe och städ + tvätt här hemma :)


Puss !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards