tooe

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av tooe mjau - 16 juni 2014 10:32

OJ SI ! Redan måndag på nytt och tiden som alltid bara flyger iväg och här står jag som alltid lika förvånad ?
Men visst, jag hann med allt som jag hade bokat, börjar jag få rutiner ? Känns läskigt... är jag TYP vuxen nu? A men lite då !

Vad har jag hållit på med då tro?
I Fredags hade jag bestämt med min gamla vän Amanda att cykla ut till henne och hälsa på henne i deras hus som de nyligen flyttat till i skärblacka, fullt ös :)
En riktigt trevlig eftermiddag, måste snart göras om ! Efter att ha cyklat 3 mil tur och retur var jag ganska slut och somna ganska direkt vid hemkomst ;)

På Lördag var jag duktig och teckna ett gymkort där jag ska tillbringa mycket tid i sommar hade jag tänkt ^^ ska bli as najs !
Det blev en spontan Bio med min vän Jennie, en myskväll med godis och trevligt sällskap !

Söndagen blev hemma hos farmor på fika och mat, fina människa !
Tillsammans med pappi också såklart, som sken med sin närvaro ;)
Blev träning och cykling och löpning... bra va ? ;)
Kände mig ganska tvärt emot igår och ville inte sova fast jag var så trött, slet på mig lite kläder och gick hem till Jennie och såg film en stund tills det var dags att ta kväller :)

Idag är jag något trött, har redan varit ute en vända på en kurs ute i vrinnevi, Personlig säkerhet en uppdatering på en redan gjord kurs, känns bra att få lite påminnelse :) Ska iväg senare på ytligare en kurs i dokumentation sen är det är lek med min fina vän Madde, gud så jag saknat henne !!

Kommer bli en sjukt bra dag idag ! Liksom alla dagar !

FOTEN är typ bättre nu, har på nått sätt överbelastat den ?
Nu ?
Jag Har konstigt nog använt fötterna lika mycket som jag gör idag... mins en mil om dagen... Några år senare alltså nu så säger den ifrån.. men jag har lekt sjuksyster.. haha tur att jag har lindat hästben med benlindor tidigare - sjukt nöjd över min egen lindning !


Slut snackat, ha det gött !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards