tooe

Alla inlägg den 27 maj 2014

&

Av tooe mjau - 27 maj 2014 21:01

Vaknar runt klockan 04 jätte pigg, hur kan det komma sig då jag somna efter 12 ? Bra fråga...
Trodde det var shortsväder då solen sken, hmm !
Innan jag gick mötes jag av arga lappen på dörren... alltså det där med att prioritera ? Vad betyder det ?
Fast jag skulle köra tenta så råkade jag glida in på gymmet efter skolan iallafall ?!
Det var faktiskt treväldigt - tycker det är kul att vara där ?!
Men jag kom hem tillslut och möttes av arga lappen igen... och jag gjorde faktiskt lite av det... ska skicka iväg materialet till en klasskompis och få lite feedback av något slag ? Det står still i huvudet.. och har gjort ett tag. Hjärnan är redan på semester... men kurs avslut på fredag - då kan jag klappa mig på axeln !

Mot kvälls kvisten var jag på promenad, ringde bästavän och prata ett tag. Konstigt... jag har knappt pratat med någon på senaste tiden i telefon ? Har varit skönt att få egen tid. Skönt att höra att allt var bra med henne iallafall ! Skönt att vi kan prata och ha kontakt fast det tiden går imellan, uppskattas !

Mamma hanns med också, slår mig ofta att vi är jäkla lika... ibland hör jag mig själv i henne ? Konstigt men skönt !

Nåväl :) dagen har väl lite som alltid varit halv galen... det är ju ändå jag ;)

Snart är det dags att ta kväller :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards