tooe

Alla inlägg den 26 maj 2014

^

Av tooe mjau - 26 maj 2014 22:25

Måndag snart färdig, mycket har gjorts och tiden har precis räkt till. Inte för att jag gjort det mest väsentligaste... men ändå.
Jag har hunnit ta en bild på mig själv och skickat till nya arbetsplatsen, impuls shoppat på nätet, betalt alla utgifter, gymmet, sprungit, lyssnat mycket på musik och legat rakt upp och ner och bara filosofera <3

Fick ett bre förut, proppat med information över arbetet i sommar, tur att vi hunnit läsa om det i skolan ^^ så jag kan göra en snabb genomgång ;)

Individuella tentamen.. vad hände med den ?
Den är på G... vill suga lite på den karamellen innan jag börjar uttrycka mig.
Kör samma stil, pressar mig inte när jag inte är motiverad.

Fastnat i en låt.. jag grät till och med ?
ED SHEERAN - I SEE FIRE
Helt sjuk bra , om och om igen !

Funderar på att gå och lägga mig ?
Vi har ju ändå en redovisning imorgon, yäääj ! ;)

Men jag orkar inte gå ur sängen !
Jag vill bara va utan att måste !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards