tooe

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av tooe mjau - 21 maj 2014 21:54

Solsken och plugg ! Som vanligt, inget direkt nytt.. full fart med rapporten och det börjar att ta sig ? Även hur mycket obehag jag kommer att känna under de kommande 2 veckorna som återstår av terminen så kommer jag sitta och skratta åt det här, säkert en dag efteråt ;)
Jag fick godkänt på senaste tentan, med lite ... feedback... jag trodde helt ärligt att jag skulle få underkänt då jag inte alls var aktiv i det, lite annat kom före.. så jag är ändå nöjd att jag kunde nå G :)
Tjejen kan när hon vill <3

Efter skolan körde jag ett hårt pass på gymmet, magen fick jobba idag, när jag var såhär svettig sist... drar vi lott om ? ;)
Tillslut hemma kom jag på att jag hade tvättid och satte igång nere i tvättstugan.
Handla och laga mat..
Jonas ringde och sa att han var redo för milen.
Så det blev en PW idag också 1 mil och det gick undan idag ! Riktigt skönt att bara gå, vill inte skryta men jag har den finaste skogen bara några meter utanför mig !!
Vi mötte på en kompis på dagens PW

Sicken söt liten bäbis !! Det var tydligen en kopparsnok !

I slutet på kvällen hände detta :

Polly i'm in love ;)

Och såhär har denna dag varit, kort och gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards