tooe

Alla inlägg den 10 maj 2014

#

Av tooe mjau - 10 maj 2014 17:14

Något fortsatt förkyld men det börjar allt försvinna, tack och lov !
En rätt så förväntansfull tjej sitter i sin soffa... kan hon till och med vara lite nervös? Jo... säkerligen det är ju ändå jag liksom. Kanske så skulle jag eller kanske så skulle jag låtabli... det är just det jag väger imellan.
Min vanliga tvekan fast idag är det annorlunda.

Idag är det Lördag, menar almanackan bestämt och det innebär eurovision !
Jag ska faktiskt se det, jag slarva förra året... tror att jag jobba då ?

Hur som helst såg jag det inte.

Under dagen har jag tagit tag i mitt hem som jag den senaste tiden struntat i, men jäklar så skönt det är när det är städat och fräscht hemma. Tränat har jag gjort och kan bocka av det momentet med en stor bock på check listan.
Funderar på om jag ska våga mig ut och springa under morgondagen ?
Kanske det som behövs - att springa ifrån sin förkylning ? Det har ju fungerat förut.

Haha ja gör allt som du inte behöver göra så slipper du ta tag i det som du borde göra... jag vet, men jag är bara inte på läsa bok humör just nu, även fast det är jätte intressant. Men imorgon måste jag och ska jag...

Det blir så bra så !
Dags att göra det sista innan jag sticker härifrån, ja jag gör det ! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards